2022. január 16., vasárnap

Géczy Gábor emlékére 1., v. Kiss Zsolt zenés emlékezése

 Halála napján kezdtem összeírni a GG-vel kapcsolatos emlékeim -- még nem értem a végére -- azokkal a fényképekkel egészítem ki, amit még az ő kérésére gyűjtöttem egy albumba. . .előbb-utóbb elkészül;  ahogy sokan megfogalmazták: akkor még nem is hittük, azt gondoltuk valami népmesei csattanó következik a lesújtó hír után mert ő találta ki.

Kiss Zsolt komám így emlékezik GG-re:

 https://www.youtube.com/watch?v=2H3_RzYWr_c


Tóth Gábor

2022. január

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Monor közlekedéstörténete (12.) hotelbuszból helyközi járat

  Buswordblog.com  oldalon  Bajsz Gábor alaposan megírt internetes cikkeket közöl, ott olvastam a következő mondatokat:  "A filmesek ú...

Népszerű bejegyzések